“Çocuklarınızı çokça öpün! Her öpücük karşılığında cennette bir derece alacaksınız.Hz. Muhammed (s.a.v.)
Lilypie Kids Birthday tickers

22 Aralık 2009 Salı

Sallandık yine

İşe yeni geldim tam bilgisayarı açarken    öyle bir sallandıkki önce başım dönüyor sandım .Arkadaşlar ayakta sohbet ettikleri için hissedemediler ama ben sallanıyormuyuz diye seslendim .Arkadaşlardan biri kışın deprem mi olurmuş diye espiri yaptı.Ama benden başka hissedenlerde vardı..Ayaktayken hissedilmiyor.
Depremin yazı kışı olmaz tam unutmuşken yine yaşadık hemde baya bi sürdü sallanma.Hemen Kandili son depremleri açtım 08:.06 da Akdenizde 5,4 şiddetinde   39 km  derinlikde . Denizin baya bi altında olmasına rağmen 25katlı bina baya bi gitti geldi..Konya da bile hissedildiğine göre Akdenizin hemen yanındaki yerler baya bi etkilenmiş olmalı..Rabbim kimselere yaşatmasın.Amin...

1 yorum:

Paşa dedi ki...

geçmiş olsun:(((